
Tämä on olevinaan retrokissa.

"Onko toi juttu sun kädessä ruokaa?"

Hmmmm ... very suspicious.

Kunhan patsastelen.

Hagia Sofiassa ottamassa lepoa.

Tämän meinasin laittaa kassiini.

Edellisen sukulainen.

WTF is your problem?

Flaaasch

En varmasti katso kameraasi.

Ei-iloinen ilme.

Hikihän täällä tulee jollei ole ilmastointia.

Lähdenkö karkuun vai en ... ?

Myös action-kuvia tuli harrasteltua.

Egyptin suurlähetystön vartija.
Kommentit